Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
SPIS
TREŚCI
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 2 DEFINICJE
§
3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§
4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 5.
REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE
USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 6. WARUNKI SPRZEDAŻY
§ 7.
SPOSÓB I TERMIN SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA ORAZ KOSZT DOSTAWY
§
8. SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY
§ 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
SPRZEDAŻY
§ 10. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
§ 11. OCHRONA
DANYCH OSOBOWYCH
§ 12. REKLAMACJE, GWARANCJA,
RĘKOJMIA
§
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
§
1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin został
sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami
prawa reguluje kwestie dotyczące korzystania ze sklepu Internetowego
dookularów.pl dostępnego pod adresem www.dookularów.pl.
2.
Właścicielem Sklepu Internetowego jest P.H Opta Sun Szczypiński
Michał, z siedzibą przy
ul. Majdańskiej 7, 04-088 Warszawa,
NIP: 898-104-92-85, Regon: 931143457.
3. Klient może
kontaktować się ze Sprzedającym w szczególności za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem: [email protected],
telefonicznie dzwoniąc na numer:
690 128 163 w godz. 10:00 –
18:00 od poniedziałku do piątku lub listownie na adres: P.H Opta
Sun,
ul. Majdańska 7, 04-088 Warszawa.
§
2 DEFINICJE
1. Właściciel Sklepu, Sprzedawca- Właściciel sklepu Internetowego www.dookularow.pl o którym mowa
w § 1 ust. 2 Regulaminu;
2. Klient - każda osoba
fizyczna/przedsiębiorstwo posiadająca pełną zdolność do
czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną.
3. Przedsiębiorca - wykonujący działalność
gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
2 lipca 2004
r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U.
2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.),
4. Konsument - Klient
będący osobą fizyczną, przedsiębiorca dokonujący czynności
prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
5. Sklep - Sklep Internetowy
www.dookularow.pl dostępny pod tym samym adresem internetowym.
6.
Regulamin - Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą
elektroniczną,
7. Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku
do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
8.
Konto Klienta - miejsce dostępne dla Klientów Sklepu po
wprowadzeniu adresu e-mail i hasła, śledzenie stanu realizacji
zamówienia, zmianę i poprawianie danych osobowych, itp.
§
3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1.
Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarówza pośrednictwem Sklepu Internetowego www.dookularow.pl
2.
Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego
Regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze Sklepu
Internetowego www.dookularow.pl w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz
jej realizacji.
3. Umowa o świadczenie usług drogą
elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony.
4.
Zamówienia, w sposób określony w § 6., można składać po
dokonaniu rejestracji lub bez dokonywania rejestracji. W przypadku
dokonywania zakupów bez uprzedniej rejestracji nie jest tworzone
Konto Klienta.
5. Zamówienia realizowane są na terytorium
Polski.
§
4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. W celu
korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego
Regulaminu Klient powinien posiadać:
a. Przeglądarkę
internetową.
c. Aktywny adres e-mail.
2. Strona
internetowa Sklepu korzysta z plików Cookies. Klient może wyrazić
zgodę na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe
informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji
za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez
pkt. a warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do
informacji zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień
oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez pkt. a
telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.
3.
Warunkiem świadczenia usług określonych w Regulaminie jest
potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
§
5. REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O
ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Rejestracja jest
dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Klienta tworzone jest
indywidualne Konto Klienta.
2. Klient może także dokonywać
zakupów w Sklepie Internetowym www.dookularow.pl bez rejestracji, jednakże w takim przypadku rezygnuje z utworzenia
Konta Klienta i funkcjonalności do niego przypisanych, tj.
zapamiętanie danych adresowych, ułatwianie skorzystanie z rabatów,
przyznawanych w związku z wykonanymi zakupami w przyszłości,
śledzenie stanu realizacji zamówienia oraz szybsze zakupy produktów
w przyszłości.
3. Klient, w celu rejestracji, powinien
wypełnić formularz rejestracyjny. Do rejestracji niezbędne jest
podanie: aktywnego adresu e-mail, ustawienie hasła i danych
adresowych. W momencie rejestracji konta Klient godzi się na
przetwarzanie i ochronę danych osobowych zgodnie z ust. z dnia 10
Maja 2018r.
4. W trakcie rejestracji możliwe jest także
podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia
Konsument są to:
a. Imię i nazwisko,
b. Adres
zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy,
miasto, kraj),
c. Numer telefonu.
d.
Adres e-mail.
5. Po dokonaniu rejestracji na podany przez
Klienta adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie
linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji, stanowi potwierdzenie
prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym, z tą
chwilą dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną.
6. Właściciel Sklepu może odmówić
zarejestrowania Klienta jeżeli zachodzą przypadki określone w ust.
12.
7. Od decyzji o odmowie rejestracji Klient może się
odwołać w terminie 14 dni składając reklamację w sposób
wskazany § 10 Regulaminu.
8. Klient może w każdym czasie
wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
9.
Właściciel Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług
drogą elektroniczną jeżeli Klient nie wykazywał aktywności w
Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował
się na Konto Klienta w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.
10.
Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej
rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem
Klientowi dostępu do Konta Klienta oraz jego usunięciem.
11.
Właściciel Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług
drogą elektroniczną, jeśli:
a. cel rejestracji lub sposób
korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem
funkcjonowania Sklepu,
b. działalność Klienta jest sprzeczna
z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź
popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób
trzecich,
c. otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym
charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,
d.
uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych
danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił
Klienta o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Klienta,
e.
Klient dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji
handlowych,
f. Klient w rażący lub uporczywy sposób narusza
postanowienia Regulaminu,
g. podane przez Klienta dane adresowe
budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności
lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć
w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości
e-mail.
12. Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o
których mowa w ust. 12 lit. g. należy rozumieć w szczególności
podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej
ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych
fikcyjnych (np. postaci bajkowych).
13. Oświadczenie o
wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
składane przez Właściciela Sklepu zostanie przesłane na podany w
Koncie Klienta adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług
drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Klienta.
Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone przez
przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej
zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie Konta
Klienta.
14. Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony
Właściciela Sklepu ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu
zgody Właściciela.
15. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą
stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez
wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że
strony postanowią inaczej.
16. Termin wypowiedzenia umowy w
przypadkach wskazanych w ust. 10 i 12 wynosi 14 dni.
§
6. WARUNKI SPRZEDAŻY
1. Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż
towarów prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego
www.dookularow.pl (produkty
te są związane z branżą optyczną np. akcesoria, dodatki
biżuteria okularów itp.).
2.
Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu
Internetowego www.dookularow.pl są: Sprzedający oraz Klient.
3.
Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Klientem
zarejestrowanym (posiadającym Konto Klienta) jak i z Klientem
niezarejestrowanym. Klient niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy
sprzedaży, musi każdorazowo:
a. podać adres e-mail oraz dane
adresowe.
b. potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu
oraz zaakceptować RODO.
4. Informacje o towarach wraz z
podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w
rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks
cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na
stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w
rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
5. Sklep prowadzi sprzedaż
detaliczną oraz hurtową. Przy sprzedaży detalicznej klient może
zakupić min. 1 szt towaru. Przy zakupach hurtowych min. zamówienie
za produkty widoczne jest po zalogowaniu się do konta klienta
hurtowego.
6. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez
złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez
Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 9-10. Szczegółowy opis trybu
zawarcia umowy sprzedaży określają postanowienia ust. 7-10.
7.
Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można
składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone
w dni robocze po godz. 17.00, w soboty, w niedziele oraz w święta
będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od zaksięgowania wpłaty na konto bankowe.
8. Złożenie
zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę
zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest
wiążąca w terminie 14 dni (po tym czasie wygasa) i składa się z
następujących czynności:
a. wybrania towarów spośród
prezentowanych na stronach Sklepu,
b. dodania ich do koszyka,
c.
wybrania sposobu zapłaty i dostawy,
d. zalogowania do Konta
Klienta w przypadku, gdy zamówienie składa Klient zarejestrowany,
chyba że zalogował się wcześniej,
e. dopełnienia
obowiązków, o których mowa w ust. 3 w przypadku, gdy zamówienie
składa Klient niezarejestrowany.
f. kliknięcia przycisku
„Zapłać”.
9. W odpowiedzi na złożone zamówienie
Sprzedający, w terminie 5 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail
na podany przez Klienta adres e-mail lub kontaktuje się
telefonicznie w celu:
a. zaakceptowania zamówienia (oferty) - w
takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia
oświadczenia,
b. odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) - w
takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy,
12. Wszystkie
ceny prezentowane na stronach Internetowych sklepu www.dookularow.pl podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
13.
Kontakt ze strony Sprzedającego, o którym mowa w ust. 9 jest też
okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych
osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze
dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu
zawarcia umowy sprzedaży zamówienie zostaje skierowane do
realizacji i towar może znajdować się już w drodze do Klienta.
Niemniej, Sprzedający deklaruje, iż obsługa Sklepu dołoży
starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy sprzedaży,
umożliwić Klientowi zmianę danych do dostawy, a także (do momentu
wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.
§
7. SPOSÓB I TERMIN SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA ORAZ KOSZT DOSTAWY
1.
Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy w stanie wolnym
od wad.
2. Każdy produkt opatrzony jest informacją o
dostępności produktu. Czas realizacji zamówienia oznacza
orientacyjny termin, w którym zamówienie powinno zostać wysłane
do Klienta. W sytuacjach losowych związanych z brakiem produktu w
magazynie dostawcy, Właściciel Sklepu zobowiązany jest
poinformować Klienta o ewentualnych zmianach, opóźnieniach drogą
elektroniczną lub telefonicznie.
3. W przypadku kilku produktów
zamawianych w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia odpowiada
najdłuższemu czasowi realizacji spośród produktów, znajdujących
się w zamówieniu.
4. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna
się w dniu zaksięgowania wpłaty na koncie w dniu zawarcia umowy
(jeśli, odpowiednio zaksięgowanie lub zawarcie umowy nastąpi do
godz. 15.00)
5. Zakupione towary są dostarczane pod wskazany
przez Klienta adres przez firmę kurierską, poczta polska, inpost
paczkomaty, odbiór osobisty.
6. Koszt wysyłki ponosi Klient.
7. Sklep www.dookularow.pl wystawia paragon lub fakturę VAT na
zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT Klient powinien zaznaczyć
odpowiednią opcję w formularzu zamówienia. Faktura może być
wystawiona na osobę prywatną (faktura imienna) lub na firmę po
wybraniu odpowiedniej opcji w momencie składania zamówienia.
8.
Klient zobowiązany jest do odebrania zamówionej przesyłki.
9.
Sprzedający może w każdym czasie dokonać weryfikacji poprawności
i prawdziwości danych wprowadzonych przez Klienta.
10. Klient
zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub
uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera lub innej
osoby wydającej przesyłkę. W przypadku stwierdzenia śladów
otwierania lub uszkodzeń opakowania mogących powstać w trakcie
transportu Klient zobowiązany jest do sporządzenia, wraz z kurierem
lub inną osobą dostarczającą przesyłkę, odpowiedniego protokołu
oraz niezwłocznego zawiadomienia Właściciela Sklepu na wskazany
adres e-mail: [email protected]
11. Informacje na temat
punktów odbioru osobistego znajdują się na stronie:
www.dookularow.pl
§
8. SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY
1. Za zakupy w Sklepie można
zapłacić w następujący sposób:
a. Przelewem online za
pośrednictwem serwisu przelewy24 na rachunek bankowy:
Millenium 28-1160-2202-0000-0005-0448-6048
b. Kartą
kredytową za pośrednictwem Przelewy24.
c.
płatność pobraniowa przy odbiorze osobistym.
2. W przypadku płatności, o których mowa w ust. 1 termin
zapłaty wnosi 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
3. W
przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy termin realizacji
zamówienia jest liczony od dnia wpłynięcia kwoty na rachunek.
§.
9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Zgodnie z ustawą z dnia
30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)
Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy
sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed upływem terminu na adres
[email protected]. Klient ma prawo zwrotu towaru w terminie do
30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.
2.
Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o
odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza
i dołączenia do do paczki zwrotnej. Dostępne są również inne
możliwości poinformowania Sprzedającego o odstąpieniu od umowy, w
formie pisemnej, na adres P.H. OPTASUN ul. Majdańska 7 04-088
Warszawa lub wysłanie formularza pod adres:
[email protected]
3. Sprzedający niezwłocznie przesyła
Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu
od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
4.
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów,
za wyjątkiem: dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w
związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy,
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz
bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy
te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
5.
Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o
którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do
towarów które noszą ślady użytkowania lub nie posiadają
oryginalnej metki.
6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta
z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić
towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie
nie dłuższym niż 14 dni na adres Sklepu. Konsument może także
dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej
przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla zachowania
terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
7.
Konsument ponosi koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na
uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego
w stanie niezniszczonym.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej
w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech
i funkcjonowania rzeczy.
9. Sprzedający, nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta
o
odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
10.
Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
§
10. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
1. Właściciel Sklepu dołoży
wszelkich starań, aby Sklep Internetowy www.dookularow.pl oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały
w sposób ciągły bez jakichkolwiek zakłóceń.
2. Właściciel
Sklepu zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną
Konta Klienta,
w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w
funkcjonowaniu usług Sklepu.
3. Właściciel Sklepu zastrzega
sobie prawo do czasowego, nie dłuższego jednak niż 7 dni roboczych
wyłączenia niektórych funkcjonalności Sklepu w celu jego
ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji za
uprzednim poinformowaniem Klientów zarejestrowanych
z
odpowiednim wyprzedzeniem.
4. Klient zobowiązany jest zachować
w tajemnicy i zabezpieczyć login oraz hasło dostępu do Konta
Klienta w taki sposób, aby nie miały do nich dostępu osoby
nieuprawnione.
5. Klientowi nie wolno przekazywać z
wykorzystaniem Sklepu treści bezprawnych.
§
11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Właściciel Sklepu zbiera tylko
te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia
oferowanych usług.
2. Dane osobowe Klienta mogą zostać
przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym
do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie
Regulaminu
w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym
w zamawianiu usług kurierskich, Właścicielom pocztowym i firmom
kurierskim w celu nadania przesyłki oraz przedsiębiorcom
prowadzącym serwisy obsługujące płatności internetowe w celu
dokonania autoryzacji płatności. Przed skorzystaniem z usług
serwisów płatności elektronicznych zaleca się uprzednie
zapoznanie się
z regulaminami korzystania z usług tych
serwisów.
3. Baza danych osobowych Klientów podlega ochronie
prawnej. Dane te są szczególnie chronione
i zabezpieczone
przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z ust. Z dnia 10.
Maja 2018r
o ochronie danych osobowych.
4. Administratorem
danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego P.H Opta Sun
Szczypiński Michał, który dokonuje przetwarzania danych osobowych
Klientów zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U.
z 2002 r., nr
101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204
ze zm.).
5. Właściciel Sklepu nie odpowiada za autentyczność
informacji i danych podawanych przez Klientów lub informacji o
Klientach udostępnianych innym Klientom. Właściciel Sklepu
zaznacza,
iż nie ma możliwości ich zweryfikowania, co do
zgodności ze stanem rzeczywistym.
6. Właściciel Sklepu nie
udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celu działalności
Sklepu oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i
danych o Klientach jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy
prawnej nakazującej Właścicielowi Sklepu takie działanie
i
zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby informacje te były
strzeżone właściwie,
a w szczególności w sposób
przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
7.
Właściciel Sklepu zapewnia Klientom realizację uprawnień
wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności
Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich
zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.
8. Skorzystanie
z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z
systemu Sklepu jest dokonywane na podstawie przesłania do
Właściciela Sklepu pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz
z podaniem imienia i nazwiska Klienta.
9. Skorzystanie z prawa
usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne
z
wyrejestrowaniem się Klienta oraz wypowiedzeniem umowy.
10.
Wraz z usunięciem Konta Klienta Właściciel Sklepu usunie dane
Klienta na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym
przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie
jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP
logowania Klienta po usunięciu konta na potrzeby Policji i
prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług
do czasu ich rozliczenia.
§ 12. REKLAMACJE, GWARANCJA, RĘKOJMIA
1.
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkt będący przedmiotem umowy - bez wad.
2.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które
istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub
wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej
w tej samej
chwili - przez okres 2 lat zgodnie
z art.
558 § 1 Kodeksu cywilnego.
3.
Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli
Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
4.
W
celu zgłoszenia reklamacji Klient
zobowiązany jest przesłać zakupiony towar razem z wypełnionym
formularzem reklamacji do Operatora Sklepu, z zachowaniem reguł
ostrożności. Reklamowany towar powinny być opakowane w sposób
zabezpieczający je przed powstaniem uszkodzeń mechanicznych w
trakcie wysyłki.
5.
Sklep internetowy www.dookularow.pl nie uwzględnia reklamacji
obejmujących:
- towary uszkodzone i naprawiane przez klienta we
własnym zakresie
- używanie towaru niezgodnie z jego
przeznaczeniem
- doprowadzenie do ich mechanicznego uszkodzenia
z przyczyn nie zawinionych przez producenta.
6.
Sklep rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w
ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia
reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub
elektroniczną Konsumenta o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie
bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
7.
Po
uwzględnieniu reklamacji Sprzedawca zwróci Konsumentowi koszty związane z reklamacją na rachunek bankowy lub
przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu internetowego.
8.
Jeżeli
uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru -
Sprzedawca odeśle produkt Konsumentowi na własny koszt.
§
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych
niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa
polskiego.
2. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w
każdym czasie, za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego w stopce
na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego
wydruk.
3. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem
umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do
jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej
wierze.
4. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w
sposób wskazany w ust. 2. sądem właściwym miejscowo dla
rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby
Właściciela Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do
sporów, których stroną jest konsument.
5. O każdej zmianie
Regulaminu Właściciel Sklepu powiadomi zarejestrowanych Klientów
poprzez wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14
dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu
wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem
w
życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w
brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.